ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

کچلی مامان

1391/10/9 1:42
نویسنده : مامان
584 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکا به همراه نخودی که خیلی دوستش داره

این عکسها مال همین ساعت و همین الان هست ملیکا جان تا این لحظه ، 1 سال و 7 ماه و 12 روز و 13 ساعت و 24 دقیقه و 38 ثانیه سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان عاطفه
9 دی 91 10:32
سلام عزیزم خوبی گلم مرسی بخاطر عکسهای خوشگل دخترنازت مرسی


سلام عزیزم . ممنون که به ما سر می زنی . عزیزم بابت پست قبلیت نمی دونم چی بگم ولی در هر صورت از اینکه خوشحالی منم خوشحالم.می بوسمت
کژال مامان عایشه
9 دی 91 11:36
سلام خواهرخوب و مهربونم خوبی فدات بشم واااااااااااای قربون عروسک نازخاله بشم الهی پیش مرگش بشم بوس بوس بوس بوس بوس بوس


سلام ابجی مهربونم . خدا نکنه این چه حرفیه شما باید سالیان سال باشید تا ملیکایی به داشتن چنین خاله ی افتخار کنه . می بوسمت ابجی از طرف من عایشه جون رو ببوس. مواظب خودتون باشید هوا خیلی سرد شده . خوشبحالتون اونجا برف میاد پس از زیبایی طبیعت لذت ببرید
مامان راحیل
9 دی 91 12:17
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،سمیه عزیزم بی جهت نمیگم سلام به روی ماه دخترت،واقعاصورت ناز و خوشگلی داره،شک نکن آینده درخشانی داره/مرسی/


سلام عزیزم . ممنون گلم . من ارزوم اینه که ملیکا اینده ی خوبی داشته باشه . ممنون گلم
مامان آینده
9 دی 91 15:38
ماشاالله،هزار ماشاالله،،عروس بشه انشاالله،،(بگو انشاالله...)


انشالله
سلام عزیزم ممنون گلم امیدوارم همه مادر پدرها بزرگ شدن بچه هاشون رو ببینن و ما هم شکوفا شدن ملیکایی رو ببینیم مخصوصا حرف زدن مدرسه رفتن دیپلم گرفتن دانشگاه رفتن یک شغل خوب پیدا کردن عروس شدن بچه دار شدن و ....
مامان عاطفه
9 دی 91 17:39
سلام عزیزم اگه از نوشته پست قبلی دلخور شدی منو ببخش


سلام عزیزه دلم . نه عزیزم من هیچ وقت ازت ناراحت نشدم و نمی شم . مواظب خودت باش
مامان ساحل تپلک ناز من
9 دی 91 19:37
سلام بر سمیه عزیزم،سمیه خوشگلم،خداوکیلی دخترخوشگلی داری فداااااااش


سلام عزیزم . ممنون گلم . می بوسمت
تنها
9 دی 91 19:42
سلام سمیه جان،دلم اشمی تکین هانسم،معلومن کین خوشی اتهسته،باورهاکو حاضرم زبوشتو هاکنم-تشکر-


سلام عزیزم . من اصلا متوجه نشدم امیدوارم چیز خوبی نوشته باشید اگه ممکنه معنیش رو واسم بفرستید. ممنون
رحیمی سعید
9 دی 91 22:55
مترسک به گندم گفت:تو گواه و شاهد بوده ای که مرا برای ترساندن پرندگان درست کرده اند،اما من عاشق پرنده ای شدم که از ترس من،از گرسنگی مرد...


سلام . فوق العاده زیبا بود
مامان غزال
10 دی 91 0:31
سلام تبریک و شادباش میگم دخترک زیبایی داری


سلام . ممنون عزیزم . چشماتون زیبا می بینه
خدیجه جنوبی
10 دی 91 9:43
سلام سمیه خانم خوب هستید?دوست عزیزم عکسهای فوق العاده زیبایی بود،بازم عکس بزارید*خیلی ممنون*


سلام عزیزم . ممنون از نظرت .چشم بازم عکس میزارم . بازم به ما سر بزن
مامان عاطفه
10 دی 91 21:35
سلام عزیزم خوبی؟عروسک خوشگلت خوبه؟ امشب ساعت12مهمون ویژه دارم،صبح جریان مهمونی رو برات میگم


سلام عزیزم من و دخترم خوبیم .
مامان تپل/اصفهان
10 دی 91 22:07
سلام عزززززیم خوبی جووووووون دلم،بیصبرانه دیدن عکست هستم


سلام عزیزم.ما خوبیم . ممنون
مامان عاطفه
10 دی 91 22:17
عزیزم اگه دوست نداری تعریف نکنم


سلام گلم . اگه ناراحت نمی شی واسم تعریف نکن
میبوسمت
سعید رحیمی
10 دی 91 23:46
برای هیچ قصه ای پایانی وجود ندارد،،زیراکه،نه گوسفندان عاقل میشوند،و نه گرگان سیر میشوند


سلام . باز هم مثل همیشه زیبا نوشتی