ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دختر بابایی

1391/10/7 1:47
نویسنده : مامان
576 بازدید
اشتراک گذاری

 

 با تمام عشقی که به تو دارم گه گاهی دلم میگیرد مثلا وقتی که منو کنار می زنی تا بیای بغل بابایی و یا وقتی از اغوش بابایی بغل من نمیایی یا وقتی تو بغلش هستی ارومی و گریه نمی کنی و وقتی بغل من میایی نا ارومی می کنی  من احساس می کنم نکنه منو دوست نداشنه باشی.یا وقتی  صبح که چشمات باز می شه یه نفس میگی بابا  بابا.من از خودم می پرسم پس مامان چی؟وقتی هر روز دنبال بابات زار زار  گریه می کنی اما من که میرم بیرون گریه نمیکنی.آیا تو یه دختر بابایی هستی؟ 

 

 Flowers Animation _ dinamobomb

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فرزاد
7 دی 91 2:17
با سلام
وب خوبی دارید.
خوشحال میشم به ما سری بزنید.
فروش انواع سازها زیر قیمت بازار.
تدریس انواع سازها.
در گالری موسیقی شهریار.


سلام ممنون نظر لطفتونه
چشم بهتون سر می زنم شما هم باز به ما سر بزنید
مامانی
7 دی 91 2:26
سلام
دخترها عشق عجیبی به باباشون دارن... البته بگم هیچی جای مهر مادری رو نمیگیره... خدا کنه سالم وسلامت باشن همین برای ماخوبه


سلام عزیزم درست می گی من با شما موافقم.باز هم به ما سر بزنید
مامان عایشه
7 دی 91 13:11
سلام خواهرخوب و مهربونم عشق خاله،الهه نازخاله،ملیکاجان خوبه؟وای عزیزم باورت میشه دخترمن هم عجیب بابایی هست/میبوسمت بوس بوس بوس بوس بوس بوس


سلام ابجی گلم . انگاری همه دختر بابایی هستن. از دور عایشه جون و خواهر گلم رو می بوسم
مامان غزال
7 دی 91 13:21
سلام عزیزم بعنوان طرفدار و بازدیدکننده وبلاگت حق انتقاد هم دارم متأسفانه وبلاگت داره تکراری میشه و داره کیفیت وبلاگت پایین میاد به نظرمن پشت سرهم پست جدید گذاشتن تأثیر بدی رو وبلاگت میزاره به نظرمن اگه هفته ای یک پست جدید و البته متنوع بزاری وبلاگت مثل همیشه جذاب خواهد بود امیدوارم از انتقادم ناراحت نشی اگه خودت و وبلاگت برام مهم نبود شک نکن چیزی نمیگفتم پس مطمئن باش برام مهمی،ندیده دوستت دارم


سلام عزیزه دلم . راستش من ادم عجولی هستم و نمی تونم پشت سر هم پست نزارم ولی سعی خودم رو می کنم تند تند به روز نشم . خیلی ممنون که منو راهنمایی می کنی. اصلا دلم نمی خواد وبم تکراری باشه پس تمام سعی خودم رو می کنم تا وبم بهتره بشه. ممنون
خاله سمانه
7 دی 91 23:34
سلام به ابجی و خواهرزاده ی گلم
در جواب کسایی که میگن وب خواهرم زود به زود به روز میشه و داره تکراری میشه بگم که خواهرم هدفش از ایجاد این وبلاگ بیشتر بخاطر نوشتن خاطرات ملیکا هست و ازینکه در اینده ملیکا جون همه چیز رو در مورد خودش و خونوادش بخونه و لذت ببره پس حیف نیست خواهر جان من این احساس قشنک رو واسه ملیکای خاله کم رنگ کنه.من که هر روز میام اینجا واسه خوندن مطالب جدید ملوسکم

سلام خواهر عزیزم . ممنون از نظرت .

نگین مامان رادین
8 دی 91 1:57
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*...........
عزیزم اومد روی ماهت رو ببینم اخه دلم بد جوری برات تنگیده بود


سلام عزیزه دلم ممنون که به ما سر زدی . می بوسمت گلم
ملیکا
13 دی 91 16:16
کلا دخترا بابایین.
همشون از دم


سلام عزیزم . خیلی خوشحالم که به ما سر زدید باز هم بیایید و ما رو تنها نزارید