ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

تشکر از دوستان

1391/9/20 18:52
نویسنده : مامان
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام یه عالمه سلام واسه تمام دوستان خوبم

من دوباره اومدم  و دلم حسابی به شما دوستان تنگ شده  . وقتی لب تابم به دستم رسید خیلی سریع روشنش کردم و رفتم سراغ نظرات که خدایی با دیدن نظرات شما دوستان خیلی خوشحال شدم همتون رو دوست دارم. از همتون بابت همراهیتون تشکر می کنم امیدوارم وبلاگم بهتر بشه تا شما از خواندن مطالبم بیشتر لذت ببرید.

امشب یه عالمه مهمون دارم از پدر بزگ مادر بزرگ خودم گرفته تا تمام خواهر برادرهایه بابایی و خودم که نزدیک به 30 نفر می شن و من یه عالمه کار داشتم واسه همین ملیکایی رو گذاشتم خونه مامانم و کارامو انجام دادم الان هم منتظر هستم تا مهمون ها برسن . تمام کارامو کردم و خونه رو حسابی تمیز کردم یکی از مزیت هایه مهمون داشتن اینه که خونه تمیز می شه همه جا گرد گیری می شه و ادم احساس ارامش می کنه . از بس حساسم از صبح زود شروع کردم به انجام کارام من زیاد مهمونی نمیدم شاید سالی چندین بار اونم واسه تولد و جشن واینطور چیزا البته ابجی سمانه و مامانم اینا میان منظورم فامیلهایه شوهرمه نه اینکه رابطه ام  باهاشون بد باشه نه اصلا خدا رو شکر خیلی خانواده ی خوب و مهربونی و با درکی هستن و من رابطه ی خوبی با همشون دارم از موقعی که سه نفره شدیم کمتر می رسم مهمونی بدم و همه هم منو درک می کنم و از من توقع ندارن . خدا کنه امشب همه چی خوب پیش بره .فعلا برم به بقیه کارهام برسم فردا حتما یه پست جدید میزارم .

خدا نگهدار همتون باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان عایشه
21 آذر 91 2:18
سلام خواهرخوب ومهربون و زحمتکشم،خسته نباشی عزیزم کاش آنجا بودم کمکت میکردم همیشه بهت افتخار میکنم و دوستت دارم،ملیکاعشق خاله میبوسمت بوس بوس بوس


سلام خواهر خوبم ممنون که به فکرمی .کژال جان از طرف من عایشه جون رو ببوس .از دیدن نظراتت واقعا خوشحال می شم می بوسمت
مامان راحیل
21 آذر 91 11:22
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،فکرکنم بخاطر مهمونها حسابی خسته باشی اگه آنجا بودم حسابی ماساژت میدادم که خستگی از بدنت خارج بشه عزیزم


سلام خواهر گلم . اره خیلی خسته شدم ولی خدا رو شکر همه چی عالی بود. ممنون
مامان ساحل تپلک ناز من
21 آذر 91 11:26
سلام سمیه جان خوبی عزیزم?خوبی خوشگلم?قربونت بشم که ندیده دوستت دارم فکرکنم بمیرم و روی ماهت رو نبینم و آرزو به دل زیرخاک برم...مرسی


سلام عزیزم من و دخترم خوبیم و خدا رو شکر مهمونی خیلی خوب تموم شد . عزیزم من هم شما رو دوست دارم . این چه حرفیه که می زنی مهم اینه که ما دوستان مجازی خوبی هستیم
مامان ساحل تپل نازمن
21 آذر 91 14:09
نظرسنجی شماره(4)سلام دوستان به نظرشماعزیزان، فاصله سنی(پسر و دختر)برای ازدواج باید چقدر باشد?


سلام عزیزم .اره عزیزم نظر سنجی خوبیه
به نظر من 4 تا 7 سال خوب باشه


میتراقاسمی
22 آذر 91 1:12
سلام عزیزم به نظرمن 6سال خوبه فاصله باشه


سلام عزیزم ممنون از نظرت
عثمان صابری"زاهدان"
22 آذر 91 8:41
سلام و ایام به کام،به نظرشخصی من فاصله سنی برای ازدواج مهم نیست مهم تفاهم هست من خودم 30سالمه ولی الان دوست دخترم که قراربشه(خانم آیندم)14سالشه،بسیار همدیگرو هم دوست داریم


سلام ممنون از نظرت
کژال مامان عایشه
22 آذر 91 8:56
سلام خواهرخوب ومهربونم خوبی فداتشم عشق خاله ملیکاجان خوبه?درجواب سوال مامان ساحل باید بگم که همون فاصله سنی4تا7سال که شما گفتید عالیه//ملیکاجان میبوسمت//بوس بوس بوس بوس بوس


سلام عزیزم .امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید. ممنون از نظرت
فهیمه کینگشاد
22 آذر 91 9:55
سلام دوستان فاصله سنی برای ازدواج به نظرمن ملاکی برای ماندگاری ازدواج نیست مهم تفاهم و سازگار بون و قانع بودن هست،خواهرمن31سال سن داره شوهرش25سال داره یعنی خواهرم6سال ازشوهرش بزرگتره ولی زندگی فوق العاده عاشقانه ای دارند که خیلیها بهشون حسودی میکنند


سلام عزیزم . ممنون از نظرت