ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

علت نبودم در دوسه روز اینده

1391/9/16 14:07
نویسنده : مامان
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم

یکی از دوستایه خانواده گیمون یه امتحان داره که به لب تاپ من احتیاج داره و چون از ما خواسته بابایی هم قبول کرده و قرار امروز عصر بیاد و ببرتش و 19 ام که امتحانش تموم شد واسم بیارتش . دوستان عزیزتر از جانم دو سه روزی فکر نکنم بتونم بیام و وبلاگم رو بروز کنم خیلی ناراحتم ولی از شما می خوام که ما رو تنها نزارید و با نظراتتون همراهمون باشید دلم می خواد وقتی لب تابم به دستم رسید و وقتی وبلاگم رو باز کردم یه عالمه نظر ببینم همتون رو می بوسم . دلم می خواد یه نظر سنجی بزارم تا در نبود من وبلاگ فعال بمونه پس تو پست بعدی یه نظر سنجی میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
16 آذر 91 15:52
سلام . تبریک میگم به خاطر وبلاگ زیبا و قشنگتون . وبلاگ ملیسا با عکسهای محرمش منتظر شما و نظرات قشنگتون هست .


سلام.حتما سر می زنم
مامان غزال
22 آذر 91 9:02
سلام سمیه جان خوبی عزیزم؟ یک پرسش دارم،من تو رابطه جنسی باشوهرم هیچوقت لذت نمیبرم"چکارکنم که منم ازاین رابطه لذت ببرم"مرسی خانمی"


سلام عزیزم . نمی دونم چی بگم