ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

فرشته ی مامان در حال نماز خوندن

1391/9/15 15:14
نویسنده : مامان
634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان خوبم

تو این عکس ملیکا 1 سال و 6 ماه و 1٧ روزش هست

ملیکایی در حال سس گوجه خوردن البته از تویه درش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان راحیل
15 آذر 91 18:23
سلام به روی ماه خودت و دخترناز وخوشگلت وااااای بزنم به تخته دخترت روز به روز خوشگلتر میشه"ممنون"


سلام عزیزم. ممنون عزیزم . می بوسمت
مامان تپل/اصفهان
15 آذر 91 23:19
سلام"آی جووون قربون این فرشته شیطون بلای خوشگل برم که دل منو برده


سلام عزیزم. ملیکایی واسه خاله جونش بوس می فرسته
دایی سعید
15 آذر 91 23:57
سلام آبجی جونم؟تشکر و سپاس فراوان بخاطر گذاشتن عکسهای نفس دایی


سلام ممنون
مامان ساحل تپلک نازمن
16 آذر 91 0:42
سلام سمیه جان،نظرسنجی جدیدی نداری که شرکت کنیم؟نظرت درباره عکسم هم بگو/مرسی


سلام عزیزم
شما یه پیشنهاد بدید واسه نظر سنجی
عکساتو دیدم چشمان زیبا و نافذی داری در کل زیبا بودی
می بوسمت
خدیجه جنوبی"بندرلنگه"
16 آذر 91 10:16
سلام وعرض ادب خدمت شما و همه طرفداران این وبلاگ،،تازه با این وبلاگ آشنا شدم چندپست قبلی را دیدم وخوندم عالی بود منو هم به جمع صمیمی خودتون بپذیرید تشکر


سلام عزیزم. خیلی خوشحالم که از وبلاگ من خوشتون اومده باعث افتخار بنده است که شما از وبلاگم دیدن می کنید. مطمئن باشید برای هم دوستان خوبی خواهیم بود . خواهر خوبم به جمع ما خوش اومدی
مامان ساحل
16 آذر 91 11:41
سلام سمیه جان خوبی عزیزم؟یک سوال به صورت خودت از نمره 1تا20چه نمره ای میدی؟من به صورت خودم نمره 12میدم


عزیزم سلام . منظورت اینه که به زیبایی صورتت چه نمره ای میدی؟من نمره ی 15 رو میدم





فهیمه کینگشاد
16 آذر 91 11:44
درود و سلام،ببخشید خانم سمیه،شما استقلالی هستی یا پرسپولیسی؟و به چه خواننده ای علاقه داری?مرسی دوستم


سلام . طرفدار تیم خاصی نیستم ولی استقلال رو بیشتر دوست دارم اینم به خاطر اینکه شوهرم طرفدار سر سخت استقلال است .و از بین خواننده ها فقط شادمهر عقیلی رو دوست دارم و خیلی از صداش خوشم میاد .
سعیدرحیمی
16 آذر 91 12:45
سلام آبجی جونم،خیلی خوشحال شدم که درجواب خانم فهیمه گفتی استقلالی هستی منم استقلالی سرسخت ومتعصب هستم دم شوهرت هم گرم که استقلالی هست،راستی خواننده فقط فقط تنهاحنجره طلا(استادمعین)