ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

حرص می خورم از کارهایت

1391/9/14 13:41
نویسنده : مامان
595 بازدید
اشتراک گذاری

کار دیروز و امروزم نیست...آن قدر وابسته کارهایت شده ام که اگر تو یادت برود خودم یادآوریشان می کنم...جای دستان چرب و چیلیت روی دیوار های این خانه ذوق زده ام می کند...می فهمم هستی و دل خوش تر می شوم به بودنت...اوایل وسواس پاک کردنشان را داشتم اما حالا دوستشان دارم...خوشم می آید و لذت می برم از دیدن جای آن انگشتان کوچک روی در و دیوار خانه ....چقدر شیرین است و حرص در آور بودن با تو!!!!خدا می داند که چه اندازه در طول روز حرص می خورم از کارهایت...از وقتی که خودت را می چسبانی به شیشه تلویزیون یاوقتی لب و دهنت رو چسباندی به اینه و داری با خودت حرف می زنی یا وقتی که می بینم آن خرده شیشه چند میلی متری را که دستت گرفته ای و قصد خوردنش را داری یا زمانی که خودت رو بالایه اپن رسانده ای و دلت می خواهد از همون بالا بیایی پایین  یا زمانی که خودت رو به قند و شکر ها رسانده ای و تمام خانه و سر و هیکلت رو پر از شکر کرده ای یا ان زمانی که رفتی سراغ سبد سیب زمینی و پیازها و تمامشان را وسط اشپزخانه ریختی و یا زمانی که کیسه ی برنج را مشت مشت خالی کرده ای یا وقتی تمام واسایل داخل کشوها و کمدهایی که دستت می رسد خالی کرده ای یا زمانی که روی سبد اسباب بازی هایت می نشینی دو زانو!!!می دانی این خانه با وجود تو جمع و جور و تمیز بشو نیست که نیست...دیگر جاروی برقی هم از دستت به عذاب آمد ه...فکرش را بکن من که این همه هوایت را دارم باز نمی دانم این خرده آشغال ها را از کجا پیدا می کنی که من نمی بینم...حرص می خورم و حرص می خورم...کم کم عادتم شده حرص خوردن....بعضی از روزها که حرصم را در نمی آوری مشکوک می شوم به سر حال بودنت!!!مگر می شود تو شنگول باشی و کار خطر ناک و بازیگوشیی نباشد!!!

می بینی مادر شده ام ...چقدر دوست دارم این حس مادرانه ام را...حتی حرص خوردن هایش هم خاطرات شیرینی می شود...می سپارمت به همان کسی که می دانم بیشتر از من هوایت را دارد...خدایا شکرت که می چشم این حس خوب مادرانه را...

دوستان عزیز مبادا تصور کنند که بازیگوشی های این وروجک محدود به موارد مذکور است که اگر فقط و فقط همین ها بود اینقدر حرص نمی خوردم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مونا مامان امیرسام
14 آذر 91 1:15
__ (¯`·.·'¯) _______
___ `·.,(¯`·.·'¯) _____
_______ `·.,(¯`·.·'¯) __
___________`·.,.·´ ___

سلاام دوستم.امیرسام پسر من تو مسابقه نی نی فشن شرکت کرده.ممنون میشم به این لینک بری و بهش رای بدید.کد 24.
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
رای گیری تا 5 شنبه ادامه داره.
بووس برای نی نی نازتون

سلام ایشالله برنده بشه

مامان ابوالفضل
14 آذر 91 1:42
سلام عزیزم
اگر امکان داره به ابوالفضل من با کد0045 در مسابقه رای بدین
تا 5شنبه بیشتر وقت نداریم
دلم نمیخواست خودمو درگیر رای گیری کنم ولی گفتم یه بارش خالی از لطف نیست
باید آدرس زیر و باز کنید و می تونید به دو نفر رای بدین
خوشحالم می کنید
http://ninimod.niniweblog.com/post24.php


سلام ایشالله برنده بشه
مامان راحیل
14 آذر 91 2:58
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،بازم با دلنوشته زیبات ترکوندی،بخدا عجیب تمام چیزهای که نوشتی دقیقا من اینجا هم باهاش روبرو هستم واقعا دلنوشته هات بینظیر و خواندنی هست مرسی عزیزم


سلام عزیزم . کارهایی که این بچه ها انجام می دن همشون مثل همن و انگاری اومدن تا هم دنیایه ما رو زیبا کنن و هم ما مامانا رو حرص بدن . عزیزم خیلی خیلی خوشحالم که دلنوشته هایه من حرف دل شما هم هست . می بوسمت
مامان عایشه
14 آذر 91 10:51
سلام خواهر گل ومهربونم قربونت بشم حرص نخور که زود پیر میشی،قربون عشق خاله ملیکاجان برم آفرین تا میتونی مامانی رو اذیت کن بوس بوس بوس بوس بوس


سلام ابجی خوبم . اره باید حرص نخورم ولی حیف عادت کردم حرص بخورم هههههههههه. می بوسمت
سمیرا عامری
14 آذر 91 21:33
سلام سمیه جان،عزیزم سه تا عکسم برات ایمیل کردم بیزحمت چک کن ببین دریافت کردی؟مرسی


سلام عزیزم . اره چک کردم هر سه رسیدن . عزیزم تو چقدر نازی خدا حفظت کنه.می بوسمت
سمیراعامری
15 آذر 91 0:59
سلام سمیه جان،شما لطف دارید شک ندارم خودت صدبرابرخوشگلتر و نازتر هستی.


ممنون عزیزم
مامان ساحل تپلک نازمن
15 آذر 91 1:03
سلام عزززززیم نوشته خوشگلی بود واقعا ازخوندنش لذت وصف ناپذیری بردم..مرسی


ممنون عزیزم
مامان ساحل تپلک نازمن
15 آذر 91 2:41
سلام عزیزدلم،حالاکه دوستان برات عکس فرستادن منم میخوام عکسم برات ایمیل کنم
amin
15 آذر 91 15:15
سلام با خريد عروسك محبوب پرندگان خشمگين فرزندتان را خوش حال كنيد . دريافت مبلغ بعد از تحويل در درب منزل شما