ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ملیکا یا ملیسا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/9/6 1:02
نویسنده : مامان
1,884 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت تمام دوستان خوب

بخشي از شيرين ترين لحظات دوران بارداري زماني است كه شما براي انتخاب اسم فرزندتان صرف مي كنيد. اسمی كه براي كودك بر مي گزينيد مي تواند شخصيت فردي و اجتماعي وي را تحت تاثير قرار دهد چرا كه نخستين آهنگ آشنا براي كودك اسم اوست و اثر بسزائي در شكل گيري انديشه و آينده كودك دارد

امروز اومدم تا باهاتون مشورت کنم راستش من تو خونه ملیکا رو ملیسا صدا می زنم و دوست دارم نظر شما رو در مورد اسم ملیسا و ملیکا بدونم . اصلا یه نظر سنجی می زاریم لطفا دوستان و بازدیدکنندگان وبلاگ ملیکای مامان و بابا  در نظر سنجی که اسم ملیکا قشنگتره یا ملیسا شرکت کنید و در صورت امکان دلیلش رو تو نظرها یه این متن بزارید باز هم از شما مهربانها کمال تشکر را دارم

بازم ممنون از دوست خوبم مامان ساحل تپلک که از من خواست نظرسنجی بزارم

نظرسنجی با دو گزینه ی ملیکا و ملیسا پایین امده است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

سعید رحیمی
28 آبان 91 17:29
سلام آبجی جونم/ به نظرمن[ملیکا] جالب تره/سپاس/


سلام
ممنون از نظرت
مامان عایشه
28 آبان 91 17:34
سلام خواهرخوبم.خوبی فدات شم? نظرشخصی من رو اسم ملیکا هست چون معنی قشنگی داره ولی بازم تصمیم با خودت هست"بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


سلام ابجی خوبم . ممنون از نظرت
مامان راحیل
28 آبان 91 18:09
سلام به روی ماه خودت و دخترت،من میگم ملیسا باشه*مرسی*


سلام عزیزم
ممنون گلم
مامان تپل/اصفهان
28 آبان 91 19:40
سلام به شما و دخترنازت= بنده حقیر اسم ملیکا بیشتر دوست دارم


سلام عزیزم
ممنون گلم
مامان ساحل تپلک من
29 آبان 91 0:56
سلام جیگرم* من به اسم ملیکا رای میدم


سلام عزیزم
انگاری ملیکا قشنگتره . می دونستم اسم زیبایی واسه دخترم انتخاب کردم
ممنون که راهنماییم کردی
مامان الهام
29 آبان 91 1:05
درود بر شما و همه دوستان،هردو اسم قشنگه ولی انتخاب من ملیکاست mr30


سلام عزیزم
ممنون از نظرت
فهیمه کین گشاد
29 آبان 91 8:57
فقط ملیسا


میتراقاسمی
29 آبان 91 14:22
بعد ازچند ماه سلام،تو نظرسنجی شرکت میکنم و به ملیکا رأی میدم


ممنون عزیزم . از اینکه می بینم نظرت رو خوشحال می شم
مامان آینده
29 آبان 91 17:49
درود¥منهم تو نظرسنجی شرکت بدید رأی من برای اسم ملیکا هست


سلام عزیزم
باعث افتخار بنده است که به وبلاگم سر زدید و تو نظر سنجی شرکت کردید
ممنون
خاله سمانه
29 آبان 91 22:37
من خائجوووووووووووووووو رو انتخاب می کنم.شوخی کردم ملیکای خاله خوشکلتره


سلام خاله سمانه
ممنون که نظر دادی ابجی گلم
مامان خوشگل
30 آبان 91 0:28
سلام رای من واسه اسم ملیسا هست¤بدرود¤


سلام عزیزم
ممنون از نظرت
موفق باشی
مامان عاطفه
30 آبان 91 1:58
به ملیکا رای میدهم


سلام عزیزم
ممنون از نظرت
سمیرا عامری
30 آبان 91 17:34
سلام به همه عزیزان رأی من به اسم خوشگل ملیکا میباشد


سلام عزیزم
ممنون واسه نظرتون
بازم به ما سر بزنید
مامان شادی
1 آذر 91 1:06
سلام بشما سمیه خانم،من به اسم ملیسا صدتا رأی میدم


سلام عزیزم
ممنون از نظرت
سمیه کینده*شهرستان بم*
2 آذر 91 2:50
رأی من واسه ملیکا خواهد بود


سلام عزیزم . ممنون
لیلا مامان مریم
2 آذر 91 13:13
سلام به شما دوست ندیده ولی گرامی،من به اسم ملیسا رأی میدم تشکر


سلام دوست خوبم . امیدوارم بازم به ما سر بزنید از نظرتون ممنونم
مامان غزال
4 آذر 91 0:38
سلام رأی واسه اسم ملیکا است


سلام عزیزم
ممنون از نظرتون
عثمان صابری"زاهدان"
4 آذر 91 0:51
ملیسا قشنگتره


ممنون از نظرتون
هستی
4 آذر 91 10:24
سلام سمیه جان"من به ملیکا یک رأی جانانه میدم=بوسسسسسسس


ممنون عزیزم
مامان کژال
4 آذر 91 13:44
سلام من اولین باره تو وبلاگت نظر میزارم چون واقعا نظرسنجی رو دوست دارم به نظرمن ملیکا شیکتره


سلام عزیزم
خوشحال می شم باز هم به ما سر بزنید
نگین مامان سارا
4 آذر 91 13:47
سلام من میگم ملیکا باشه بهتره


سلام هزیزم. ممنون از نظرت
مهناز
5 آذر 91 9:28
فقط فقط فقط ملیکا


سلام عزیزم . ممنون از نظرت
مامان علي خوشتيپ
6 آذر 91 18:59
مليكا از هر لحاظ قشنگتر و بهتره


ممنون عزیزم.