ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ملیکایی در اواخر 17 ماهگی

1391/8/27 2:23
نویسنده : مامان
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم

سلام دخترم ملیسا جان

یکی یه دونم از کارات برات بگم که دیگه خیلی خوب راه میری، خودت با قاشقت میتونی غذا بخوری (البته تقریبا)، نی نی هاتو بغل می کنی و براشون لالا پیش پیش می گی، هر جا یه موبایل گیرت بیاد میذاری دم گوشت، تقریبا متوجه همه صحبت هامون میشی مثلا وقتی میگم ملیساکنترل تلویزیونو بیار برام میاری، یا وقتی میگم اگه بشینی بهت انار میدم میری میشینی قربونت برم، وقتی نماز می خونیم تو هم میای و سجده میری (به حالت خوابیده خنده) و مهرو می بوسی،و موقع نماز خوندن دهنت رو تند تند مثل ماهی تکون می دی. تقریبا همه اعضاء بدنتو می شناسیو وقتی ازت میپرسیم بهشون اشاره می کنی، یه وقتایی هم خودتو برامون لوس می کنی و پاهاتو میاری بالا می گی اوف که ما نازت کنیمو ماساژت بدیم، خیلی ماساژ دوست داری بابا جوادم عاشقه اینه که تو بخوابی و ماساژت بده، کتاب خوندنو خیلی دوست داری مخصوصا کتاب هایه مامانی و یه جوری دهنت رو تکون می دی و نگاه به کتاب می کنی و ورق می زنی که انگاری واقعا داری کتاب می خونی این روزا خیلی به من وابسته شدی موقع تلویزیون نگاه کردن یا میوه خوردن دوست داری بغلم بشینی، حتی وقتی کاری دارم میرم تو اتاق  پشت سرم میایی تو  اتاق نانازه من،  سی دی هاتو که خیلی دوست داری دستگاهو  درشو وا میکنی و به زور سی دی رو می چپونی توش، موهاتو شونه می کنی، موقع کتاب خوندن یا میوه خوردن یا تلویزیون نگاه کردن پاهاتو رو هم میذاری عاشق این مدل نشستنتم عزیزم، وقتی تشنت میشه میایو به من یا بابا میگی آب، ماشاالله هزار ماشاالله 14 تا هم دندون داری، .........خلاصه دخترکم حسابی بزرگ شدی ماشاالله

ملیسا خانم خیلی قشنگ می گه بابا -مامان-خاله-عمه-پا-تاب-تی تی-جی جی - توتو- ما=ماشین-خوااا=خواب-بیا-دایی-الو-موو=موز-شی=شیر-چش=چشم-مو-لب-آب-قَ=قندو خیلی کلمات دیگه که منظورش رو به ما می رسونه

کارش شده اینکه بزور دست من و بگیره و بلندم کنه تا دنبالش برم و وقتی من بلند می شم خیلی خوشحال می شه و من رو با خودش می بره ولی چیزه خاصی رو نمی خواد فقط دلش می خواد منو بلند کنه تا همراهش باشم و استراحت نکنم

دو تا دندون از پایین و دو تا هم از بالا دارن در میان تا الان ملیسایی 14تا دندون داره و حسابی واسه خودش کباب خور شده

خیلی ناز چشمک می زنه و می تونه به معنی واقعی ادم رو ببوسه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عایشه
27 آبان 91 8:07
سلام برخواهرخوب ومهربونم خوبی فداتشم،مثل همیشه متنی که نوشتی خواندنی و بسیار زیبا بود واقعا به خواهر هنرمندی مثل شما افتخار میکنم/بوس بوس بوس تقدیم به نفس خاله ملیکاجان


سلام ابجی گلم
ممنون که همیشه به ما سر می زنید
می بوسمت
مامان ساحل تپلک من
27 آبان 91 10:45
سلام ببخشید چرا نوشتید ملیسا؟!!!!!!!!!!!!!


سلام عزیزم
راستش من از ملیسا بیشتر خوشم میاد می خوام تا وقتی کوچیک هست ملیسا صداش بزنم و وقتی بزرگ شد ملیکا
یه جوری اسم دوم دخترم هست
مامان ساحل تپلک من
27 آبان 91 14:11
به نظرمن ملیکا خیلی قشنگتره/ اسم ملیسا وملیکا به مدت یکهفته به نظرسنجی بزار ببین دوستان نظرشون چیه/مرسی


سلام عزیزم
از نظرت ممنونم پیشنهاد خوبیه حتما این موضوع رو به نظر سنجی می زارم