ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

چشمانت اینه ی من است

1391/8/7 18:34
نویسنده : مامان
488 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم  وقتی در چشمهایت مینگرم نظاره گر چشمهای خودم هستم و زمانی که دقتم را بیشتر میکنم میبینم چشمهای سیاهت آینه ای تمام نماست که میتوانم تماشاگر تصویر خودم در آن زیبایی مطلق باشم... چرا تا امروز دقت نکرده بودم...

کودک دلبندم تو به من یاد آوری کردی آنچه را که از خاطر برده بودم....

این روزها وقتی در چشمهایت زل میزنم با شیطنتی شیرین چند لحظه ای نگاهم میکنی و سپس با دقت تمام به چشمهایم اشاره میکنی  در این لحظه است که میدانم خودت را در چشمهای من یافته ای و من در عرش سیر میکنم و حالم نگفتنی است....

و به یقین میدانم که آینه چشمهایمان زیباترین آینه روزگار است... و تلاقی این نگاهها عجیب دوست داشتنی است.

پروردگارا چه عظمتی است این آینه ها... چگونه باید شکر بگویم نعمت به این بزرگی را....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سعید رحیمی
8 آبان 91 9:12
سلام آبجی عزیزم،بااینکه من پسرم وهیچوقت نمیتونم احساس پاک یک مادر به فرزندش رو درک کنم ولی واقعا ازخوندن این مطلب بسیار زیباتون لذت بردم/سپاس/


سلام
ممنون از پیامتون
سعید رحیمی
8 آبان 91 9:22
سلام آبجی عزیزم خوبی?با اینکه من پسرهستم وهیچوقت نمیتونم احساس پاک یک مادر به فرزندش رومثل اون داشته باشم یا بهتربگم درک کنم،ولی ازخوندن این مطلب بسیار زیباتون واقعا بینهایت لذت بردم واقعا مطلب بسیار زیبایی بود،دستت دردنکنه آبجی عزیزم/سپاس/


خواهش می کنم . خوشحال می شم وقتی می بینم شما دوستان لذت می برید
مامان عایشه
8 آبان 91 10:18
سلام خواهرخوبم،هیچی نمیتونم بگم جزاینکه بگم متنی که نوشتی فوق العاده فوق العاده زیبا و اثرگذار برقلب من بود،خواهش میکنم برای چندروز هیچ پست جدیدی نزارکه فقط روزی چندبار این متن شاهکار رو بخونم،،ملیکاجان عشق خاله از راه دور میبوسمت،بوس بوس بوس بوس بوس بوس

ممنون خواهر عزیزم . خوشحالم که هر روز با باز کردن وبلاگم پیام شما دوستان رو می بینم امیدوارم همیشه شاد و خرم باشید. یه بوس از طرف ملیکا واسه خاله ی مهربونش می بوسمت




مامان راحیل
8 آبان 91 11:02
سلام به روی ماه خودت و دخترخوشگلت،بهت تبریک میگم دلنوشته خوشگلی نوشتی بقول نوجوانها اینبارحسابی ترکوندی،مرسی،


سلام عزیزم . ممنون نظر لطفتونه . وقتی می بینم شما دوستان عزیز مخاطب من هستید و وبلاگ من رو می بینید انگیزه ام واسه نوشتن بیشتر می شه