ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عید سعید قربان مبارک

1391/8/5 9:11
نویسنده : مامان
429 بازدید
اشتراک گذاری

  

سلام دوستان عزیزم  امیدوارم همگی خوب باشید خواستم عرض تبریکی داشته باشم برای این عید بزرگ عید قربان . از خدا می خوام به برکت این عید به همتون سلامتی و تندرستی و برکت روزی عطا کنه و تمام ارزوهاتون رو براورده کنه البته اگر به صلاحتون باشه .

 وسلام عشق مامانی

یادت هست پارسال تو همین روز یعنی عید قربان پای بابایی شکست تو اون موقع 5 ماه بیشتر نداشتی و متوجه نمی شدی ولی الان واسه خودت خانمی شدی . گفته بودم که هر سال بابایی به خاطر مادرش  که خدا بیامرزتش واقعا زن پاک مهربونی بود چیزی رو قربونی می کنه امروز هم طبق هر سال قربونی کرد ولی من به خاطر شما خونه موندم تا از خواب بیدار شی تا بریم خونه بابا بزرگت(بابایه پدری )هر سال میریم اونجا و اونجا قربونی می کنیم و همه خواهر برادرهایه بابایی اونجا جمع می شن .هر سال من هم بودم ولی امسال تا الان که نرفتم اخه شما خوابی و از دلم نمیاد بیدارت کنم منتظرم خودت بیدار بشی..........ولی انگاری خوابت سنگنه برعکس هر روز که دلم می خواست زیاد بخوابی ولی تو خوابت سبک بود و اندک صدایی بیدار می شدی هههههههههههههههههه

خدای بزرگ قربونی بابا جواد رو قبول کن و بهش سلامتی و طول عمر بده تا هر سال بتونه قربونی کنه خدایا به زندگیمون برکت بده تا هر سال توانایی اینو داشته باشیم تا قربونی کنیم خدای مهربون همیشه هواست به ما باشه و مواظب تک تکمون باش خدای مهربون بابت همه چی که بهم دادی و من قدرش رو نمی دونم شکرت خدایا بابت دخترم که شده همه کسم بابت مادر پدر خوبم و خواهر های عزیزم و شوهر دلسوز و عزیزتر از جانم ازت تشکر می کنم و ازت می خوام واسم حفظشون کنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان عایشه
5 آبان 91 14:26
سلام خواهرعزیزم،عیدقربان برشما مبارکباد،فدای قدوبالای خودت و الهه نازت ملیکاجان بشم،خاله ملیکاجونم،دوستت دارم،بوس بوس بوس بوس


ممنون خواهر خوبم
از دور می بوسمت
رحیمی سعید
5 آبان 91 14:33
سلام برمهربونترین آبجی جهان/عیدسعید و پربرکعت قربان برهمه شماعزیزان مبارک باد(الله یارتون)


ممنون
این عید بر شما هم مبارک باشد
ملیکا
5 آبان 91 14:59
سلام اسم وبلاگت چیه؟


ملیکای مامان و بابا
مامان راحیل
5 آبان 91 19:13
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،عیدقربان مبارک شما و همه طرفداران این وبلاگ محشر=مرسی


سلام به روی ماه شما که هر روز به ما سر می زنید
می بوسمت
خاله سمانه
5 آبان 91 22:54
سلام بر ابجی گلم
عزیزم از خدا ممنونم که تو خواهرمی و همدمم
ملیکای عزیزم می پرستمت خاله


سلام به ابجی گلم
ممنون منم همیشه خدا رو شکر می کنم که تو ابجی من هستی
ملیکایی هم خالش رو خیلی خیلی دوست داره
سعید رحیمی
6 آبان 91 18:46
ملیکای عزیزم/گل پیش پات میریزم/دردو بلات،غصه هات به جونم..