ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

قاب عکس ملیکا

1391/7/30 2:00
نویسنده : مامان
1,139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامان

چند روز پیش یه عروسی دعوت بودیم واسه همین من ملیسا رو اماده کردم و دادم دست بابایی تا خودم حاضر و اماده بشم و بابایی ملیسا رو برد بیرون و اصلا نگفت کجا می برتت تا اینکه بعد از چند روز با یک قاب عکس از دختر نازم من و غافلگیر کرد اره اون شب بابایی تو رو برده بود عکاسی و یه عکس ازت گرفته بود تو عکس خیلی ناز و ملوس شدی این عکس مال 20 مهر هست زمانی که ملیکایی 1 سال 4 ماه و 22 روزش هست اینم عکسش البته چون از روی قاب عکس گرفتم کیفیتش خوب نشده که به بزرگی خودتون ببخشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان(عایشه)
30 مهر 91 2:43
سلام خواهرخوبم،وای وای وای ماشاالله هزارماشاالله بزنم به تخته عروسکت نازت بسیارخوشگله،فداش بشم،وخوشحالم تقریبا چندنفر مثل خواهربرادرهستیم که هرروز برای ملیکاجان نظر میزاریم،ازجمله خودم(مامان عایشه)و(مامان تپل)و(مامان راحیل)و(مامان ابوالفضل)و(خاله سمانه)وآقای(سعیدرحیمی)محترم که بعضی وقتا که شعر میذارن ازخوندن شعرهاش لذت میبرم،انشاالله مثل خواهربرادر همیشه کنارهم بمونیم/مرسی خانمی/بوس بوس بوس بوس

سلام عزیزم
خیلی ممنون
اره راست می گی هممون مثل خواهر و برادر هستیم و من خوشحال هستم که شما رو دارم و خواندن نظرهاتون واقعا خوشحال می شم و دلگرم ادامه می دم