ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

اینم عکسایی که قولش رو داده بودم

1391/7/20 19:35
نویسنده : مامان
522 بازدید
اشتراک گذاری

اینم ملیکایی شب عروسی خاله الهام . عکس زیاد نتونستم ازت بگیرم اخه شانس اونشب بیشتر خواب بودی

ملیکایی وقتی میامدیم از مسافرت

ملیکایی شمال

ملیکایی بعد از حمام

کنار عروسکهاش خوابیده و به من شیر تعارف می کنه

اینم پاهایه ملیکا وقتی واسه اولین بار لاک بهش زدم(1 سال و 4 ماه و 15 روزگی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سعید رحیمی
20 مهر 91 21:52
سلام بر شما و خانواده محترم شما/تشکر بخاطر این عکسهای بسیار زیبا(موفق باشید آبجی عزیزم)


خواهش می کنم
مامان(عایشه)
20 مهر 91 21:58
سلام خواهرم و سلام بروی ماه دخترت،از سنندج لپ دخترت رو بوسه بارون میکنم-مرسی-


ممنون عریرم . ملیکا هم از دور خاله ی خوبش رو می بوسه
مامان راحیل
21 مهر 91 10:42
سلام و عرض ادب به مامانی خوش ذوق و باسلیقه ملیکاجان،عکسهای قشنگ و جذابی بود/Mr30


ممنون مامان راحیل
دوباره هم به ما سر بزن
مامان تپل/اصفهان
21 مهر 91 18:29
مرسی


خواهش میکنم عزیز
سعید رحیمی
22 مهر 91 2:49
بیا از هرچی غمه فرار کنیم/بیا پاییز دلو بهار کنیم/لحظه های عمر ما زودگذره/با یه چشم به هم زدن میگذره//پس//چه خندون،چه گریون،داره میگذره عمرا/خودت رو نرنجون/به کامت باشه دنیا...