ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

خدایا هزلر مرتبه شکرت

1390/6/15 20:03
نویسنده : مامان
393 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وقتی داشتم باهات بازی می کردم ، اون پنجه های خوشگل کوچولوتو

کرده بودی لای موهام و داشتی با تعجب باهاشون بازی می کردی . اونقدر از

این کار تو لذت بردم که اشکم سرازیر شد و هزار بار خدا رو شکر کردم.  

تمام بدنم مور مور شد از این احساس .

یاد اون روزهایی افتادم که هنوز توی دلم بودی و با تکون خوردنت اولین احساس

مادر بودن رو به من دادی .

دلم برای اون روزها تنگ شده.

وقتی داشتم دستهای کوچولوتو نگاه می کردم ، دیدم هر دستت 5 تا انگشت

داره و هر انگشتت 3 بند.

و همین برا شکر گذاری خدا کافی بود........

الهی قربونت برم من.......................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی
16 شهریور 90 10:09
چه دخمل نازییییییییییی


ممنون عزیزم چشماتون ناز می بینن
مامان زینب دخمل ناز
16 شهریور 90 17:18
ماشالا خیلی نازه
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
16 شهریور 90 17:37
عزیزم وقتی بزرگتر بشه و مثل آوا بتونه راه بره باز هم از بازی اون با موهات اشکت در می آد اما ایندفعه از درد!!!! دختر شیطون من یکی از بازیهاش اینه که یواشکی از پشت میاد و موهای آدمو میکشه و میخنده. امیدوارم ملیکا هوش این بازیها رو نکنه. ببوسش.
شیپلپلون
17 شهریور 90 22:27
سلام به نی نی .خوشملم خوبی ؟ببین مامانو چه طوری جو گیر کردی
الهام مامان رامیلا
19 شهریور 90 14:51
سلام مامان ملیکا مرسی که اومده بودی پیش ما امیدوارم همیشه بچه ها سلامت باشن

سلام عزیزم خواهش می کنم
امیدوارم همه نی نی ها خوب و خوش سلامت باشن