ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

لجبازی تا این حد

1391/7/8 13:31
نویسنده : مامان
492 بازدید
اشتراک گذاری

خیر سرم یک فیلم می خواستم که ببینم...ملیکایی میرود و تلوزیون را خاموش می کند...می گویم:" نکن مامان! دارم میبینم! "و دنگ!!! چشمش برق میزند که آخ جوووون! همون کلمه! یعنی دقیقا می دانم که توی دلش این را می گوید وقتی از دهنم می پرد که: "نکن" زیر لب می گویم لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود و تلوزیون را روشن می کنم...نیازی هست که بگویم دوباره خاموش می کند؟ از آن بدتر اینکه رویش را می کند به من و کاملا شیطانی طوری می خندد! یک طوری که یعنی:" تو که باز نشستی سر جات! نمیخوای ازم تقدیر به عمل بیاری بابت این کار بامزه ام؟!!" لجم می گیرد...کنترل را بر می دارم...هی خاموش می کند و هی من روشن می کنم...یعنی حدود 20 بار تکرار می کنیم...ها؟ کی آخر کوتاه می آید؟؟ همان که دلش به حال تلوزیون nاینچی  که قرار بود باهاش فیلم های توپ ببینیم می سوزد! 

 

یک همچین وضعیتی داریم ما یا این فسقل که هنوز یک سال نیمش هم نشده! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان(عایشه)
8 مهر 91 19:55
سلام خواهرم خوبی فداتشم،ببخشید خود کرمان هستید یا اطراف کرمان؟تشکر


سلام عزیزم خوبی؟ ممنون ما هم خوبیم . اطراف کرمان هستیم
سمانه مامان ستایش
9 مهر 91 0:32
وااااای از دست شیطونی های تموم نشدنی این وروجکها.
موندم اینهمه انرژی واسه حرص دادن مارو از کجا میارن؟؟!


اره بخدا همشون شیطونن
خدا همه بچه ها رو حفظ کنه
سعید رحیمی
9 مهر 91 1:42
انشاالله خداوند نگهدار دخترت و همسرت و خودت باشه،انشاالله همیشه شادی تو زندگیتون باشه


ممنون . خیلی ممنون که به ما سر میزنید
سعید رحیمی
11 مهر 91 1:06
بهترین ورزش برای قلب،خم شدن و گرفتن دست یک افتاده است...


زیباست ............
سعید رحیمی
12 مهر 91 2:22
من به خاکستر نشینی،عادت دیرینه دارم/سینه مالامال درد،اما دلی بی کینه دارم...


دل پر از غمی دارید از خدا می خوام کمکت کنه و تمام مشکلاتت حل بشن
همیشه شاد باشید
سعید رحیمی
13 مهر 91 1:49
سلام برشما و خانواده محترم شما/آره آبجی/مریضی مادرم منو غصه دار کرده،دلم براش کباب میشه،برای سلامتیش دعا کنید""ممنون""


سلام. مطمئن باش برای شما و خانواده تان مخصوصا مادر مهربانتان از صمیم قلب دعا می کنم
امیدوارم هرچه زودتر کسالت مادرتان بر طرف بشه