ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بدون عنوان

1391/6/31 19:57
نویسنده : مامان
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تمام دوستایه گلم که در نبود من به وبلاگ من و دختری سر می زدن و جویایه حال من و ملیکا بودن خیلی خوشحال شدم وقتی پیام هایه شما رو دیدم

امروز از مسافرت برگشتیم خیلی خوش گذشت ملیکایی هم دختر خیلی خوبی بود ولی الان یه عالمه کار دارم باید تمام لباسها رو بشورم و جمع کنم و لباسهایه ملیکایی رو مرتب کنم و وسایلی رو که برداشتم دوباره سر جاش بزارم و یه غذایی درست کنم واسه همین فردا میام و تمام خاطرات مسافرت رو با عکساش میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای ملیسا
1 مهر 91 0:57
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم .
میترا قاسمی
1 مهر 91 1:15
سلام خانمی،خوبی جیگرطلا=همسرت خوبه؟چطوره دخترشیطون بلات؟=رسیدن بخیر=بوس بوس بوس بوس بوس بوس
مامان آینده
1 مهر 91 2:02
سلام وعرض ادب بشما امیدوارم که سفرخوبی پشت سر گذاشته باشید و سفرخاطرانگیزی براتون بوده باشه
مامان تپل
1 مهر 91 10:30
درود و سلام برشما"بسیار بسیار شاد شدم که برگشتید امیدوارم دوباره سفرهای خوبی درپیش رو داشته باشید""دخترنازت رو ببوس""
مامان عایشه(سنندج)
1 مهر 91 10:33
سلام خوش آمدی عزیزم،منتظر عکسهای سفرتون هستم،مرسی،روی ماه خودت ودخترت رومیبوسم
نازنین
1 مهر 91 14:56
سلام سمیه جون. عزیزم اگه بجای وبلاگ نویسی می رفتی پوشک بچه ات و عوض می کردی بهتر نبود؟!؟!؟!


خدا بگم چکارت نکنه نازنین جون
حنانه البرز
1 مهر 91 20:01
وبلاگت عالیه،پاینده باشی


خیلی ممنون