ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

داریم میریم مسافرت

1391/6/16 16:24
نویسنده : مامان
595 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستایه گلم

ببخشید که چند روزه که نیومدم وبلاگ دخترم رو بروز کنم اخه قراره بریم مسافرت و من در حال جمع و جور کردن وسایل هستم قرار ه بریم کرج واسه عروسی خاله الهام  این دومین باری هست که ملیکا داره میره کرج البته بعدش میریم شمال .امروز عصر راه میافتیم البته دایی مرتضی و خاله سمانه دیروز راه افتادن ولی ما بخاطر کارهایه بابا جواد امروز راه میافتیم

فکر نکنم بتونم بیام که وبلاگم رو اپ کنم ولی سعی خودم رو می کنم منتظرم باشید با یه عالمه عکس و خبرهایه مسافرت

ایشالله ملیکا تو ماشین گریه نکنه و کمتر اذیت کنه

خدایا مواظب خانواده ام باش

خدایا ازت می خوام سهی و سلامت بریم و برگردیم خدایه مهربون مواظبمون باش مواظب هممون باش

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

سعید رحیمی
19 شهریور 91 4:30
سلام خواهرخوب و مهربونم،سلام برشوهرعزیزتون/انشاالله که بسلامتی میرید و بسلامتی بر میگردید(مواظب ملیکاجان باشید)
مامان عایشه/سنندج
19 شهریور 91 13:11
سلام ویژه به مامان ملیکاکوچولو خوبی فداتشم سفرخوشی داشته باشید
میتراقاسمی
19 شهریور 91 14:14
سلام خانم جیگری خوبی نفس?خوشحالم که سفر میرید سفر خیلی حال میده،خوشبگذره خانمی
میترا قاسمی
20 شهریور 91 2:27
سلام خانم جیگری،خوبی فداتشم?ملیکاخانمی خوبه?وبلاگت خیلی جالب وجذابه،،من خودم ازدواج کردم ولی فعلابچه دار نشدم به همین خاطر شب و روز تو وبلاگهای نی نی کوچولوها هستم راستی تو اکثر وبلاگها علاوه برعکس نی نی کوچولو عکس مامان و باباشون هم هست عکس شماها چرا نیست فداتشم??مرسی گلم
مامان آینده
20 شهریور 91 21:03
سلام خواهرجونم...سفرخوبی در انتظارتون باشه،و به سلامتی برگردید و به زندگی شادتون ادامه بدید...
مامان تپل
21 شهریور 91 2:45
درود بر تو و کوچولوی ناز وخوشگل تو،ایام به کام و روزگار بر وفق مراد،،
میترا قاسمی
21 شهریور 91 13:44
سلام جیگرخانمی خوبی نفس? امیدوارم از سفر که برگشتی عکسهای سفرتون بذارید جیگرخانمی عکسهای بذار که خودت و آقات و کوچولوت داخلش پیدا باشند آخه این رسمشه مارا از دیدن خودتون محروم کنی?مرررررررسی
سعید رحیمی
22 شهریور 91 4:03
تقدیم به همه شما عزیزان که در سفرهستید بخصوص ملیکاعشق دایی سعید//منه دل شکسته،با این فکرخسته//دلم تنگته//باچشمای نمناک،ترو،ابری و پاک//دلم تنگته...
مامان تپل
24 شهریور 91 4:27
کجا سفر رفتی/که بی خبر رفتی/اشکم را چرا ندیدی/دل ازمن چرا بریدی/که پیش چشمم ره دگر رفتی?
لیلا
27 شهریور 91 1:46
با عکسهای تولد آرسام آپیم...
سعید رحیمی
27 شهریور 91 19:40
دلم برای همتون تنگ شده انشاالله بسلامتی برگردید(انشاالله)