ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

هر روز بزرگتر از روزقبل

1390/6/15 19:54
نویسنده : مامان
367 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز شیرین تر از روز قبلی...هر روز کارهای جدیدتری می کنی..گاهی با خودم

فکر می کنم اگر تمام این شیرین کاری هات قرار بود  یه دفعه رو بشه من حتما

طاقتش رو نداشتم ،خدا رو شکر که این رشد و شیرینی ها مرحله به مرحله رو میشن !!!

عزیزم دیروز رفتم سراغ کمدت تا اون لباسایی که مامان جون تو سیسمونی گرفته

بود و من فکر می کردم یک سالگیت اندازه می شه ببینم وقتی نگاشون کردم

احساس کردم که اندازه ات شدن اومدم تنت کردم واییییییییییییی باورم نمی شد

که گلم عسلم داره بزرگ می شه خیلی ناز شده بودی خیلی ملوس شده بودی

خانم شدی .خدایا شکرت که لذت مادر شدن رو نصیبم کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)