ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکسهایه ملیکا

1391/5/21 17:22
نویسنده : مامان
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

اینم دختره ناز مامان هنگام نگاه کردن به تی وی

ملیکا در حال بهم ریختن کابینت ها

ملیکا در حال خوانندگی

ملیکا در حال خبر نگاری

و اما تو این عکس می شه فهمید ملیکا چقدر شیطون هست اخه من برده بودمش تا بشورمش و پوشکش رو عوض کنم ولی ملیکا اینقدر مامان رو اذیت کردو جیغ کشید و شلنگ رو ازم گرفت و خودش رو خیس کرد که من مجبور شدم لباساشو در بیارم و شلنگ اب رو بدم دستش و تنهاش بزارم تا گریه کنه و برم بیارمش ولی اصلا گریه نکرد که هیچ حسابی هم بازی می کرد که مجبور شدم ببرمش حموم(ملیکا تو این عکس یک سال دو ماه 25 روزش هست)

اینم عکس ملیکا در حمام بعد از شیطونی هاش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
24 مرداد 91 13:35
ما آپیم بدو بیا...


سلام عزیزم حتما میام