ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

سالگرد وبلاگ ملیکای مامان

1391/5/20 19:48
نویسنده : مامان
495 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین سالگرد وبلاگ نویسی منه! از اینکه وبلاگ راه انداختم و خاطرات دخترم رو می نویسم و به این تجربه مجازی رسیدم بسیار خوشحالم. اگه وبلاگ ندارید پیشنهاد می کنم که این تجربه رو امتحان کنید توی این مسیر به دوستان خوبی بر می خورید و سعادت آشنایی با اونها را خواهید داشت با دوستان قدیمیتون تجدید دیدار مجازی خواهید داشت و حرفها و تجربه هاتون رو با دیگران تقسیم می کنید.

پارسال در همچنین روزی با دنیایی آشنا شدم که در اون تونستم دنیای دخترم رو به رشته تحریر در بیارم، دنیایی که نی نی وبلاگ عزیزم  اونو در اختیارمون قرار داد تا بچه های امروز ، فردا از دیدن اون لذت ببرن و دریچه ای به سوی  کودکی هاشون داشته باشند ...

از همین جا از مدیریت محترم نی نی وبلاگ تقدیر و تشکر میکنم .

آمار وبلاگ دخترم در اولین سالگرد تاسیس : ٤١٧٤٤نفر

از تمام دوستان عزیزم خواهش میکنم در راستای بهبود وضعیت این وبلاگ نظرات ارزشمندشون رو برای ما به یادگار بگذارند

دلم می خواد تو سالگرد وبلاگ ملیکای مامان وبابا  از دوست خوبم نازنین تشکر کنم که منو راهنمایی کرد تا واسه دخترم وبلاگ بسازم

 اولین پستم در تاریخ 19 مرداد 90چهارشنبه ساعت 30/7 بعد از ظهر بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)