ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکسهایی که خودم درست کردم

1391/4/30 19:25
نویسنده : مامان
625 بازدید
اشتراک گذاری

ممنون از مامان  گلبرگ و گیسو که ادرس این سایت رو داد تا من هم تونستم عکسهایه ملیکایی رو درست کنم

ممنون عزیزم

ایشالله دفعه ی بعد یه عالمه عکس با طراحی خودم می زارم

بازم ممنون مامان گلبرگ گیسو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهناز مامان یلدا جون و سروش گل پسر
30 تیر 91 17:07
سلام دختر نازی دارین خدا براتون ببخشه. ملیکاخوشگله رو بوسه باران میکنم





ممنون عزیزم
بهناز مامان یلدا جون و سروش گل پسر
30 تیر 91 17:08
ببخشید ملیکای عزیزم.اشتب نوشتم گیسو


ایرادی نداره خودم درستش کردم
بازم ممنون از بازدیدتون
مهسا مامان باربد
31 تیر 91 17:38
چه خوشگلن


از طرف من باربدی رو ببوس