ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکس هایه تولد ملیکا

1391/4/25 3:33
نویسنده : مامان
4,471 بازدید
اشتراک گذاری

قبل شروع تولد

ملیکایی اینقدر شیطونی کرد اون شب که نگو هی میرفت بالای میز و واسه همه میوه تعارف می کرد

اینم کیک ملیکا خانم که البته قرار بود یک کیک عروسکی خیلی قشنگ درست کنه که با کنسل شدن تولد این کیک رو گرفتیم

قربونش برم ببین چه با دقت نگاه می کنه البته وقتی موقع فوت کردن شد خانم خانما با انگشت شمع خاموش کردن  که خدا رو شکر دستش نسوخت و هر کاری کردیم فوت نکرد و هر بار من و بابایی شمع رو فوت می کردیم

با دست خاموشش کرد و چون ما همگی ترسیدم که نکنه انگشتش سوخته و داد کشیدیم ملیکا ترسید

 

از کادوهایه تولد فقط این جعبه رو دوست داشتی

از بس شب تولد حواسم پرت بود یادم رفت کلاه تولد سرت بزارم که امروز صبح با کلاه ازت عکس گرفتم

اینم کادوی مامان جون و بابا جون و کادوی من و بابایی اون النگو رو هم بابایی واسه من خرید عکس کادوی خاله سمانه و خاله الهام رو بعدا واستون میزارم که البته لباسهایه خیلی زیبایی هستن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابلکی
28 تیر 91 10:43
سلااااااااااااام...
تبریک میگم بالاخره تولد گرفتی
آخه هر دفعه که میام عکسای تولد ملیکا رو و نگاه کنم می بینم به یه دلیلی کنسل شده
مبارکتون باشه
اما فک کنم به یادماندنی ترین تولدش بشه


سلام عزیزم
اره هر بار به خاطر یهدلیلی کنسل شد این دفعه هم دایی شوهرم که پیر بود فوت کرد واسه خاطر همین فقط مامان بابا و خواهرم رو دعوت کردم فقط واسه خاطر عکس ولی اون چیزی که تو ذهنم بود نشود ایشالله تولد 2 سالگیش
ممنون از تبریکت
خیلی دلم واستون تنگ شده ایشالله زود تابستان تموم بشه و دوباره تو مدرسه ببینمتون
لیلا
29 تیر 91 1:27
تولدش خیلی مبارک....بوووووووس


ممنون عزیزم
مهسا مامان باربد
31 تیر 91 17:39



ممنون