ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بدون عنوان

1391/4/23 3:04
نویسنده : مامان
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان

فردا شب یه جشن تولد کوچولو واسه ملیکا می خوام بگیرم و مامان جون به همراه خاله سمانه و دایی مرتضی هم دعوت هستن و خاله الهام هم اومده قرار شد خاله الهام(خاله خودم) فردا صبح بیاد تا کمکم بده و خونه رو تزیین کنیم و بابایی هم یه کیک واست سفارش داده و قرار شد فردا یه جشن کوچولو بگیریم تا من بتونم چند تا عکس از دختری بگیرم و جشن تولد مختصری گرفته باشم

عصری با بابایی رفتیم خرید و واسه تولدت یه پلاک طلا اسم که قبلا خودم سفارش داده بودم گرفتیم و بابایی من و سوپرایز کرد و یه النگو زیبا واسم خرید بعدا عکساشو واست میزارم

خیلی کار دارم بعدا همه چی رو واست می نویسم فعلا برم استراحت کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)