ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

کارهایه جدید ملیکا در اواخر 13 ماهگی

1391/4/21 21:08
نویسنده : مامان
477 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکا خانومی این روزها حسابی شیطون شدی...مامانی خیلی خسته میشم ....هیچ توانی برام نمی مونه ....روزی ١٠٠ بار میری بالای مبل و از اونجا هم بالای اوپن  .......منم دنبالتم ...

و هر روز ١٠٠٠ بار خدا رو شکر می کنم که تنت سالمه و شیطونی می کنی ....

تا میبینی خسته شدم و دارم استراحت می کنم ..میای میزنی روپشتم یا صورتم  و می گی .....اااااااااه ....دوست داری دنبالت بدوئم

با  گوشی بازی می کنی  .... شماره اشتباه می گیری و با صدایه بوق اش به وجد میایی و به زبون خودت براش درد و دل می کنی و تازه گی ها هی می گی چیه چیه کیه کیه چی چی کی و هی تکرار می کنی و خیلی محکم این کلمه ها رو می گی و دایی رو هم خوب تلفظ می کنی و دایره کلماتت گسترده شده و تقریبا تمام حروف رو می تونی بگی ولی از معنی کلماتت سر در نماری فقط به زبون می اری خیلی ناز می گی نه نه  نَه مثلا بهت می گم اذیت می کنی و تو می گی نَه نه نه نه  خیلی ناز زبونت رو میاری جلو و فشارش میدی به سقف دهنت و می گی نه

چیه  . کیه . چی . کی کلماتی هست که تو این هفته یاد گرفتی یعنی از 13 ماه 20 روزگی این کلمه ها رو می گی دایی و اب و بابا ماما دد تی تی تاب بوف دو دو تاتی بد نه نه سی مه مه و خیلی کلمات دیگه رو خیلی وقته بلدی....

کلی کارا می کنی ...مثلا همین چند شب پیش یه دسمال برداشته بودی و هی می مالیدی به دیوار که که مثلا تمیزش کنی و هی نگاه می کردی به من و می خندیدی

و اما رقصت که خیلی واسه  همه جالب شده اخه حتما باید تو یه دستت دسمال باشه و یه پات رو هی بزاری زمین و بلند کنی مثل رقص کردی اصلا نمی دونم از کجا یاد گرفتی

اگه صدایه اذان و قران بشنوی تشخیص می دی و سری سرت رو به حالت سجده به زمین می زنی البته بیشتر لبات رو و کلا به دل می خوابی الهی قربونت برم که نماز می خونی

اگه بگم عروسکت رو بغل کن خیلی ناز بغلش می کنی و تابش می دی البته خودت بیشتر تکون می خوری و خیلی ناز واسش لالایی می خونی

اگه بگم کنترل تی وی رو بیار واسم میاری روزنامه رو بیار می فهمی و واسم میاری گوشی موبایل رو هم می تونی واسم بیاری در کل دختر حرف گوش کنی هستی و هر کاری ازت بخوام اگه منظورم رو بفهمی انجام می دی اگه بهت بگه چایی بوف هست بهش دست نگیر اصلا دست نمی گیری و اگه مهمون خونه باشه و میوه و شیرینی وسط باشه اصلا بهشون دست نمی گیری در کل دختر خیلی با ادبی هستی

با خودت بازی می کنی مخصوصا اگه یه بطری اب خالی دستت بیاد و یا لیوان و قاشق و یا یه تکه پارچه اینقدر با هاشون بازی می کنی که من خسته می شن هی الکی از بطری اب می ریزی تو لیوان و می خوری و هرزگاهی دهن من هم می کنی و من و هم تو بازیت راه میدی

عاشق توپ بازی و دالی بازی هستی اینقدر می خندی که ادم می خواد بخوردت

خیلی باهوشی گلم اخه خیلی خوب می تونی با خودکار رویه کاغذ خط بکشی یعنی تا خودکار می بینی دنبال یه کاغذ می گردی تا روش خط خطی کنی و وقتی بهت کاغذ می دم مثل ادم بزرگا کاغذ رو جلویه خودت می کشی و خط خطی می کنی الهی قربونت برم که اینقدر باهوشی

تا جوراب می بینی می خوای پات کنی کش مو یا گیره سر ببینی به سرت نزدیک می کنی دست و پات رو می شناسی و هی پاتو میاری بالا تا بوسش کنم اخه مثل اسمت ملکه و پادشاه منی و من هی پاتو بوس می کنم و تو می خندی و دوباره پاتو بالا می اری و اگه بوس نکنم می گی اِه ه ه

خیلی تنبل هستی و تا بهت می گم تاتی کن خودت رو میندازی زمین و می شینی ولی اگه بخوای می تونی راه بری اخه یه چند باری جو گرفتت و سه چهار قدم راه رفتی و خیلی راحت میاستی ولی هنوز به تنهایی نمی تونی بایستی

 ............ و باز هم خدا رو شکـــــــــــــــــــــــر ...خیلی خیلی عزیزی برام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)