ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

هوراااااااا تو مسابقه " اتاق من" برنده شدم

1391/4/18 22:43
نویسنده : مامان
721 بازدید
اشتراک گذاری

اخخخخخخخخخخخخخ جون برنده شدم تو مسابقه "اتاق من" هوراااااااااااااا جانمی جان بلاخره عکس ملیکای من توی ویترین نی نی وبلاگ نمایش داده می شه جونمی خیلی غافلگیر شدم و از اینکه تو این مسابقه برنده شدم خیلی خیلی خوشحالم یعنی من تونستم اتاق خوبی رو واسه دخترم اماده کنم البته دست مامان جون و بابا جون درد نکنه بابت تهیه وسایل و  بابا جواد بابت کمک در چیدن وسایل ،مامان و ملیکا خیلی خوشحالن مرسی مدیر جون دستتون درد نکنه  نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا
19 تیر 91 11:59
تبریک واسه برنده شدنتون توی مسابقه
اتاق نی نی من



ممنون مامان زهرا