ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

خرابکاری مامان سمیه

1391/3/30 23:49
نویسنده : مامان
2,154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

الان که دارم می نویسم ملیکا به همراه بابایی رفته مغازه ی بابایی و من هم یه سری کار داشتم که انجام دادم و یه خرابکاری کردم اره دقت نکردم و تمام لباس هایه ملیکا رو انداختم تو لباس شویی و همیشه هم همین کارو می کردم ولی این بار یکی از تاپ هایه من اشتباهی توش بود واسه همین تمام لباسهایه ملیکا رنگ گرفتن خیلی اعصابم خورده اههههههههههههه تمام لباسهاش از رنگ و رو رفتن بعضی هاشون رو تازه گرفته بودم و اونایی که واسش کوچک شده بود رو می خواستم واسش یادگاری نگه دارم ولی ......اههههههههه

اعصابم خورده من خیلی مامان بدی هستم اصلا حوصله ندارم ................این عکسش :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرمحمد
31 خرداد 91 8:11
اشکالی نداره سمیه جون ... این هم یک خاطره برای روزهای بعدتون ... برای من هم پیش اومده از این خرابکاریها زیاد میکنم . آخرین بار حوله صورت امیرمحمد اشتباهی رفت تو لباسهای رنگی و حوله سفیدش ، صورتی شد ، اونم اصلا خوشش نیومد و به من گفت مامانی دیگه حوله من و رنگ نکن ...


راستش دیشب که لباسها رو از تو ماشین در اوردم خیلی جا خوردم و از خودم ناراحت ولی الان بهترم . بعضی از لباسهاش قشنگتر شدن ههههههههههههه
مامان شینا
2 تیر 91 1:50
فدای سر دخمل


اره عزیزم
راضیه مامان محیا جون
3 تیر 91 17:00
عزیزم اشکال نداره عوضش میشه یه یادگاری همیشه کوچیکترها خرابکاری میکنن بعضی وقتها هم مامانا


اره یه خاطره می شه که وقتی ملیسا بزرگ شد واسش تعریف کنم
مامان بابای الیسا
6 تیر 91 23:57
سلام عزیزم من کاملن درکت می کنم آخه سه چهار باریم من این اشتباه و کردم حلا مونده بازم هنوز کو....دخمل نازتم ببوس


ممنون از همدردیت
خیلی خوشحال شدم از اینکه به ما سر زدید