ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

13 ماهگیت مبارک

1391/3/27 19:04
نویسنده : مامان
474 بازدید
اشتراک گذاری

 13 ماهگیت مبارک عزیز دلم

 الهی قربون قد و بالات بشم   اخه قبول نیست چرا اینقدر تند تند داری بزرگ میشی   من وقت نمیکنم خیلی از فکرهای تو سرم رو عملی کنم  


کوچولوی 13 ماهه من عاشقتم .  دستای کوچولوت رو میگیری و به سرعت از مبل و تخت و صندلی و هر جایی که قد کوچول موچولت برسه بلند میشی و به همه جا سرک میکشی    الان 10 روزی هست که اوایل خیلی با احتیاط ولی الان با اعتماد به نفس زیاد  دستهای نازت رو از تکیه گاه ول میکنی و برای 30 ثانیه میایستی که میخوام فدات بشم

قربونت برم باورم نمیشه فرشته کوچولوی من داره بزرگ میشه  روز به روز توانا تر از قبل

عروسکت رو تو بغلت می گیری و ناز تکونش می دی انگاری داری خوابش می کنی الهی قربونت برم که همه چی رو از مامان زود الگو برداری می کنی

عاشق 4 تا چاله رو دستتم که دستات رو حسابی خوشمزه میکنه

تا ازت غافل میشم روی مبل یا میز میبینمت که خوشحالی از این فتح موفقیت امیزت   ولی نمیدونی که مامانی تا بهت برسه  و بغلت کنه  میمیره و زنده میشه

بابایی تا از سر کار میاد اول باید شما رو بغل کنه و گرنه حسابی ناراحت میشی   وقتی هم که بغلت میکنه 2دستی گردنش رومیگیری و خودت رو بهش میچسبونی و بعد از دقایقی میگی   د د     یعنی دیگه وقتشه که منو ببری  دد هههههههه

اون اسباب بازی که تازه واست خریدم که می تونی باهاش اهنگ بزنی رو خیلی دوست داری و با دستایه کوچولوت دو تا چوبش رو می گیری و می زنی رو اسباب بازیت و شروع به اهنگ زدن می کنی و هی نگاه مامانی می کنی و می خندی زنجیره ی هوشت رو هم می تونی از هم جدا کنی ولی هنوز نمی تونی وصلش کنی و استوانه هوشت رو هم می تونی از روش بر داری و همه رو ازش جدا کنی ولی هنوز نمی تونی رو استوانه سوارش کنی

بازی که جدیدا خیلی دوست داری اینه که با وسیلیه هایه تزینی رویه یخچال بازی کنی واسه همین من تمامشون رو اوردم پایین تا تو باهاشون بازی کنی و هی جا به جاشون کنی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)