ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

تولدت مبارک دخترم

1391/2/28 1:26
نویسنده : مامان
508 بازدید
اشتراک گذاری

روز تولد تو میلاد عشق پاکه

         برای شکر این روز پیشونیم به خاکه

من سر سپرده هستم تا مرز دل سپردن

            با یک اشاره تو حاضر برای مردن

وچه روز قشنگی بود ! روز چهارشنبه ۲٨ /٠٢/٩٠ ساعت ٣٠/۱ بعد از ظهر

روزی که قشنگترین فرشته خدا پا به زمین گذاشت . وزیباترین معجزه پروردگارم شکل گرفت و بهترین هدیه خدای مهربان تقدیمی به من شد . !

اری ملیکا آمد.

ملیکای کوچولوی شیرین با چشمانی که هنوز برای باز شدن به روی زیباییهای این دنیا مردد بود درون تخت کوچک با لباس سفیدی خوابیده بود ودستان کوچکش را به سمت دهانش میبرد که این اولین علامت برای خوردن اولین غذا به سمت مادر دراز میشد . و در آن موقع حس و حال من در آن روز سرد بود که با چشمانی پر از اشک فقط با اشتیاق او را نگاه میکردم و صدایی را می شنیدم که می  گفت : دستان کوچک کودکت را در دست بگیر و آنها را کمی مالش ده تا هم گرمی دستانت را حس کند و هم دستان سرد و ابیش کمی گرم شود . و من با این کار کم کم و قدم به قدم به سمت مادر شدن پیش میرفتم و آرزویم این بود که نه فقط مادر شوم بلکه بتوانم مادر بمانم .!

 

عزیز دلم ملیکای عزیزم امروز دقیقا ۳۶۵ روز از زندگی قشنگت رو پشت سر نهادی و وارد دومین سال زندگیت می شوی .امیدوارم که توانسته باشم چیزها و نکاتی که در این یکسال برایت لازم وضروری بوده به تو آموخته باشم . و تو به عنوان مادر مرا پذیرفته باشی واز این به بعد کلمه قشنگ مادر را بتوانی کامل بیان کنی تا با هر بار صدا زدن این کلمه مرا به ذوق بیاوری .

 

گل قشنگم زندگی روز به روز شیرینتر و در عین حال سخت تر و دشوارتر میشود امیدوارم که هر سال از زندگیت را که پشت سر میگذاری برای سال جدید زندگیت شوق و ذوق فراوانتری داشته باشی و من در این راه تا حد توانم کوتاهی نخواهم کرد و پا به پایت خواهم آمد و شکر گذار پروردگارم خواهم بود . به امید روزی که همانطور که مادر شدن رو تجربه کردم مادر ماندن را هم تجربه کنم و ملیکای کوچک من خانمی بزرگ شود .

 

آمین یا رب العالمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیرمحمد
28 اردیبهشت 91 8:41
ملیکا جون تولدت مبارک دختر قشنگم . بوس ، بوس چسبی از طرف امیرمحمد و مامانی برای این دختر ناز و مامانی. اگه دوست داشتی امیرمحمد و به لیست دوستهای خوبتون اضافه کن . خیلی خوشحال میشیم .


سلام عزیزم
باعث افتخار من و ملیکا است که با اقا امیر محمد دوست باشیم بو س من و ملیکا رو بپذیرید
مامانی طهورا
28 اردیبهشت 91 9:21
خوشگل خانم تولدت مبارک


خیلی ممنون
مامان علي خوشتيپ
28 اردیبهشت 91 12:20
تولدت مبارك عزيزم.الهي 120 ساله شي
عكس روزنامتم خيلي خوشگله.دست مامان و بابا درد نكنه


خیلی ممنون
بازم به ما سر بزنید
مامان فافا
28 اردیبهشت 91 14:15
ملیکای عزیز تولدت مبارک گلم


ممنون عزیزم
بازم به ما سر بزنید
مامان زهرا
28 اردیبهشت 91 14:51
سلامی خانمی

تولد دختر گلتون را تبریک میگم صد و بیست ساله شه


ممنون عزیزم از طرف من زهرا ناز نازی رو ببوسید
ثمین
30 اردیبهشت 91 16:43
سلام!
یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه:
چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟
خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن!
منتظرتون هستیم


خیلی ممنون از دعوتتون. حتما میام
حسناسادات
2 خرداد 91 10:55
تولدت مبارک خاله جون


ممنون عزیزم