ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

تولد ملیکا کنسل شد

1391/2/27 13:32
نویسنده : مامان
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامانی

درست سه روز مونده به اولین تولد ملیکا عمه ی بابایی فوت کرد و همه چی بهم ریخت و مراسم جشن تولد ملیکا خانم کنسل شد خیلی ناراحتم اخه همه کارمو کرده بودم همه کارت ها رو پخش کرده بودم همه کارهایه تزیینات کلاه تولد ها ... همه چی همه چی حتی کیک هم سفارش داده بودم ولی با فوت عمه دیگه جشنی نمی گیرمناراحت و قرار شد بزاریم بعد چهلم و اون موقع جشن بگیریم انشالله

ایشالله خدا تمام رفتگان رو بیامرزه مخصوصا عمه ی بابایی رو و به امید خدا بتونم واسه دخترم یه تولد خوب بگیرمخیال باطل

فعلا که خورده تو ذوقم و حال خوبی ندارم ولی از خدا می خوام که ناشکری ندونه و بد از بدتر نشه خود خدا میدونه که تو دلم چیزی نیست و اصلا نمی خوام ناشکری کنم چون ممکن بود یه اتفاق خیلی بدتر از این بیافته ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)