ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

لحظه هایه بیاد موندنی

1390/5/27 18:04
نویسنده : مامان
406 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی از تصاویر هستند که تو زندگی ما آدمها هیچ وقت از ذهن

پاک نمیشن ...منم توی ذهنم از این تصاویر کم ندارم ...اما تصاویری

که این روزها جلوی چشمهام رژه میرن شیرینن و خواستنی...

یکی از این تصاویر مربوط به زمانیه که برای بار اول در آغوشم گذاشتنت

 و تنها خدا می دونه که چه حسی بود....

بارها سعی کردم برای بقیه توضیح بدم اما می دونم که نتونستم حس

واقعیم رو منتقل کنم....

یاد اون صورت سفید و نرم  که میوفتم قندی توی این دل آب می شه که

شیرینیش رو تا قبل ازاین نچشیده بودم...

تصویر دیگه تصویر شیر خوردنهای شبانه ست....شبها میشی ماهی کوچیک

 اتاقمون...ماهیی که به دنبال خوردن شیر دهنش رو باز و بسته می کنه...اونقدر

 خواستنیه  حرکات لبهات که اگه دلم میومد حتما زمان شیر خوردنت رو به

تعویق مینداختم!!!!

می ترسم فراموش کنم کارهای شیرین این روزهات رو...

سعی می کنم ببلعم تمام لحظه های اکنونت رو تا یادم بمونه که چه شیرینی

 رو به این خانه اوردی...   

 عسل مامان و بابا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نانی
27 مرداد 90 18:50
سلام . ممنون که به ما سر زدین . خوشحالم این متن به دلتون نشست