ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکسایه ملیکا شیطون و درس و کتاب و جزوه ......

1390/12/27 11:17
نویسنده : مامان
707 بازدید
اشتراک گذاری

منو اینهمه خوشبختی ......چقدر کاغذ............هوراااااااااااا......ملیکا در حال بهم ریختن جزوه هایه بابایی (این عکس مال 8 ماه و 11روزگی ملیکاست)

وای چه جزوه ی خوشمزه اییییییییییییی

فکر کنم من از بابایی بیشتر درس خوندم

این عکس مال دیشب ملیکاست یعنی 8 ماه و 13 روز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

حسناسادات
11 بهمن 90 19:17
ماشالا به دختر در خون



ممنون
حسناسادات
11 بهمن 90 19:51
شرمنده خاله جون یادم رفت بزارم خصوصی فرستادم.
الهام مامان رامیلا
11 بهمن 90 21:17
ای جانم عکساخیلی ناز بود


ممنون*
مامان نفس طلایی
11 بهمن 90 22:44
وای حس بابایی بعد از امدن خونه خیلی جالب بوده اره ؟


اره خیلی جا خورده بود تازه گوشه ی بعضی از کاغذ هارو خورده بود و بابایی مونده بود چی بخونه. اینم یه سهل انگاری از طرف مامانی
.بابایی وقتی دید ملیکا اینقدر علاقمند به کاغذ هست یه سری برگه که احتیاج نداشت بهش داد البته من باید حسابی دقت می کردم تا نخورتشون

تینا
11 بهمن 90 23:39
ای جونم عزیز دلم معلومه از اون شیطوناییا تا میتونی شیطنت کن که شیطنت برای شما جوجو های زندگیه


اره خیلی شیطونه و هر روز که می گذره شیطون تر می شه
تینا
11 بهمن 90 23:39
شما هم لینک شدید ممنون امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم


ممنون عزیزم
مامان هانیه سادات
12 بهمن 90 7:08
جونم.فدای اون چشای قشنگت.
دخملم ماشاالله شیطون شده.


مامان یکتا
18 بهمن 90 11:40
درس نخوندی گلم درس خوردی نو جانت قربونت برم خاله جان


سلام مامان یکتا
ولی خدایی درس خوردن خیلی بهتر از درس خوندنه ههههههههههههههههههههه