ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

حس زیبایه با تو بودن ...

1390/12/27 11:17
نویسنده : مامان
502 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامانی

دلم میخواد احساس این روزهامون رو گوشه ای از خونه بذارم تا وقتی بزرگ شدی  ...حس این

ساعت ها رو باهات تقسیم کنم

تا ببینی من و بابایی چقدر این روزها عاشق بودیم

تا بفهمی که همه وجود و عشقمون در بودن تو و لبخندت خلاصه میشد.........

اما حیف که این لحظه ها خیلی زود میگذرن و تو حتی ذره ایش رو بخاطر نمیاری.....حیف!!!!!

ولی این رو بدون دختر قشنگم

ما زیباترین روزهای مشترکمون رو با وجود شما حس کردیم و برای اسایش و رفاه تو از همه وجودمون مایه

میگذاریم

دوستت داریم ملیکا

چقدر از بودن و داشتنت حس خوشبختی میکنم

روزی هزار بار خدا رو شکر میکنیم که تو رو به ما بخشیده

تو بزرگترین اتفاق زندگی ما هستی ....با وجود تو خدا نام زیبای مادر رو به من هدیه کرد

از تو و بابایی ممنونم که من رو تا این حد بالا بردید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا نازنازی
10 بهمن 90 19:41
عاشقانه هاتون مستدام عزیزم
عمه طاها گلی
11 بهمن 90 12:18
انشاالله همیشه جمعتون شاد باشه و آرام
خوشحال میشیم تو وبلاگ طاها جان پذیراتون باشیم


خیلی ممنون
باعث افتخار بنده است که وبلاگتون رو ببینم
حتما میام
خاله محمدفرزام جان
11 بهمن 90 12:21
ملیکا جون رو ببوسین انشاالله همیشه شاد باشین


خیلی ممنون
بازم به ما سر بزنید