ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

7 ماهگیت مبارک

1390/11/28 16:10
نویسنده : مامان
419 بازدید
اشتراک گذاری

٨ماهگیت مبارک دخترم

 

٨ماهگيت مبارك فندق مامانی دختر عسلم امروز وارد 8 ماهگی شد
دخترم عسلم نازکم  داري بزرگ ميشي خيلي چيزها را كم كم داري ياد ميگيري مثل:

این روزا حسابی شیطون شدی و تند تند  می خزی و خودت رو به هر جا دلت خواست می رسونیhttp://up.patoghu.com/images/z0dz1gr480zixrhbfgyw.gif

 

بدون كمك كسي مي نشيني
پا هات را خيلي دوست داري با ديدنشون يه عالمه ذوق ميكني

 


وابستگيت به مامان و بابا زياد شده

 از کنارت که  بلند  ميشم گريه ميكنی تا  بغلت كنم

الکی الکی جیغ می زنی و می خندی مخصوصا اگه منم همراهیت کنم


به موبايل موسيقي خيلي علاقه داري مخصوصا گوشی تلفن و دوست داری بدم دستت و تو به صدایی که از پشت خط می اد گوش کنی و کاره من شده که هی زنگ بزنم به خاله یا مامان جون تا تو با هاوشون حرف بزنی وقتی گوشی رو می دم دستت ذوق می کنی و شروع می کنی به سروصدا کردن انگاری واقعا داری با تلفن حرف می زنی . به کلمه ی الو خیلی عکس العمل نشون می دی و اگر در حال گریه باشی می زنی زیر خنده و من همش بهت می گم الو تا بهم نگاه کنی و من ازت عکس می گیرم
هر موقع صداي آهنگي ميشنوي دست هايت راتكان ميدهي يعني داري ني ناي ناي ميكني

در همين ساعت و همين لحظه با تمام عشقم مي بوسمت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زهرا نازنازی
27 دی 90 20:14
________♥╗╔╗═ ♫╔ ╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚ ╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔ ╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚ ஜ۩۞۩ஜ YOU ஜ۩۞۩ஜ
مامان نفس طلایی
28 دی 90 11:44
مبارکه


ممنون عزیزم