ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکسایه جدید ملیکا

1390/10/21 20:00
نویسنده : مامان
394 بازدید
اشتراک گذاری

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

اینم ملیکا وقتی می خوام خوابش کنم فکر کنم ساعت نزدیک 2 نصف شبه حالا ببینید من چجوری خوابش می کنم ههههههههههههههههه

ملیکا در حال بازی جووووووووووووووونم

شبا قبل اینکه خوابت کنم می برم دست و صورت و پاهات رو می شورم و لباساتو عوض می کنم تا با ارامش بخوابی

این بار چون سرما خورده بودی مجبور شدم دیر حموم ببردمت اینم عکس تو بعد از حموم

اینم عکسایه امروز ملیکا

اینم یکی دیگه

جووووووونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زیبا
21 دی 90 23:35
سلام خدا حفظش کنه من هم یه پارساکوچولو دارم که حدود 20روز ازملیکاجون کوچیکتره خوشحال میشیم به ما سربزنید وافتخار بدید با هم لینک بشیم.به امیددیدار


سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید با افتخار لینکتون می کنم


خدا پارسا کوچولو رو واستون حفظ کنه