ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دلیل تاخیرم واسه اپ کردن

1390/10/19 14:28
نویسنده : مامان
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

مامانی رو ببخش که زیاد وقت نمیکنه خاطرات دختر گلشو بنویسه آخه این چند روز حسابی سرما خورده بودی و من همش نگران تو بودم یا گریه میکردی و تو بغل مامانی بودی یا بهت دارو می دادم آخه تو خیلی بد دارو می خوری و دارو خوردنت برای خودش پروژه ای هست

الهی من فدات بشم گل دخترم! نمی دونی این چند روز من چی کشیدم  شبا تا صبح نمی خوابیدم و نگرانت بودم خودت هم شبا خیلی ناآرومی می کردی کار منم شده بود گریه!

سرما خودگیت که داشت بهتر می شد اسهال شدی و پاهایه نازت کمی زخم شد واسه همین تا خواب می رفتی پوشکت رو باز می کردم و پماد می زدم دو سه روزی مشغول رسیدگی به پاهات بودم که خدا رو شکر خوب شد

حالا خدا رو شکر حال دختر گلم کاملا خوب شده  و امروز با هم رفتیم حموم و تو حسابی با مامانی بازی کردی و حسابی اب بازی کردی

مامانی  قول میده بیشتر مواظبت باشه و به حرف کسایی که میگن دخترتو این همه نپوشون گوش نده تا ایشالا دخترم دیگه مریض نشه. 

   http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/icon/2/1.gif  http://blogcod.parsskin.com/zibasazi/icon/2/1.gif  دنیایم رامی دهم برای لبخندت

                                              هراسی نیست شاد که باشی دوباره

                                                                    دنیا ازآن من استhttp://blogcod.parsskin.com/zibasazi/icon/2/1.gifhttp://blogcod.parsskin.com/zibasazi/icon/2/1.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسنا سادات
20 دی 90 17:43
وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ

دختر نازی دارین.خدا حفظش کنه.
خوشحال میشم به وب حسنای منم سر بزنید و اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم.
ممنون


سلام ممنون که به ما سر می زنید باعث افتخار ه که با هم تبادل لینک کنیم
بابای مهرسا
21 دی 90 2:21
خدارو شکر که حالش خوب شده

امیدوارم همیشه تنش سالم باشه

لبتون خندون


ممنون