ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

تلاش من برای بهتر شدن سرماخوردگی ملیکا

1390/12/27 11:14
نویسنده : مامان
795 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی مامان

هنوزم سرما خوردی تازه متوجه شدم دفعه ی پیش تو سرما نخورده بودی و حساسیت داشتی چون الان واقعا سرما خوردی سرفه می زنی و به شدت ابریزش بینی داری دیروز واست سوپ درست کردم و امروز واست اب گوشت حسابی بهت می رسم تا زود خوب بشی تازه دیشب بابایی واست اب سیب و هویج گرفت و از دیشب می کنم تو شیشه و بهت می دم شلغم هم واست پختم و هر 8 ساعتی یه بار بهت شربت دیفن می دم هر کاری که واسه سرما خوردگی خوب باشه انجام می دم تا تو زود خوب بشی .

دیشب ساعت 12 خوابت کردم و کنارت خوابیدم بسکه خسته بودم نفهمیدم تو کی بیدار شدی ولی وقتی از صدای اواز خوندن و بازیت بیدار شدم ساعت 4 صبح بود وقتی بیدار شدم تو سر جات نبودی خیلی جا خوردم چون تاریک بود به دقت دنبال صدا رو گرفتم دیدم تو خزیدی و رفتی کنار پارچ اب و اونو ریختی رو فرش و داری با پارچ و لیوان و اب ریخته شده بازی می کنی خیلی جا خوردم اخه هیچوقت این کار نکرده بودی و از جات جابجا نمی شدی وقتی صدات زدم نگام کردی و زدی زیر خنده منم خندم گرفت و بغلت کردم و اوردمت سر جات و 2 ساعتی واست لالایی و شعر و... می خوندم و شیر میدادم بهت تا خوابیدی و صبح ساعت 9 بیدار شدی

الان که دارم این پست رو می زارم تو اروم خوابیدی و من هر چند لحظه ای دست رو پیشونیت میزارم تا تب نداشته باشی

قشنگ مامان زود خوب شو من و بابایی طاقت دیدن مریضیت رو نداریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)