ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

نشستن ملیکا و سرگرمی من

1390/9/24 2:26
نویسنده : مامان
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

حالا که اینقدر بزرگ شدی که می تونی بشینی،  یکی از سرگرمیهای من اینه که سرم رو روی پاهای کوچیکت بذارم که حتی جای نصف کله ام هم نمی شه!!!

این بازی بیشتر از اون که برای من شادی آور باشه برای توست که با خیال راحت به دسته های مو دسترسی داری خیلی راحت می تونی تار تارشون رو بکشی و از من جز جیغی و از تو جز قهقه ای به گوش نمی رسه

اون موقع...دوست دارم بازی گوشیهات رو...شیفته نگاه های شیطنت آمیز که نه اما اون نگاهی که معلومه پشتش یه دنیا سوال و شیطنته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
25 آذر 90 19:17
عزیزم


ممنون عزیزم
الهام مامان رامیلا
25 آذر 90 20:00
آفرین به این گل دخمل که می شینه ماشالله اسفند براش دود کنید دخملمون جشم نخوره حالا وایستا راه بره بیشتر ذوق می کنی


ممنون عزیزم
مامان طاها
26 آذر 90 13:55
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.