ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بدون عنوان

1390/5/19 19:03
نویسنده : مامان
392 بازدید
اشتراک گذاری

نینی خوشگلم سلام

سلام عــشق من... آره عــشق دوم من... اول بابائی بعدش تو... دخترم, عزیزم,دلبندم,برای تو می

نویـسم,برای تو که قـطعا" بهتریـنی...برای تو که عضو سوم خانواده ای,برای تو که فرزندارشد خانواده

ای... من و بابائی 9 ماه منتظرت بودیم تا بیایی و به ما یه حسه دیگه بدی حس مادر بودن حس بابا

 بودن...  هر دومون عاشقتیم و برای خندیدنت هر کار بگی می کنیم ...ملیکا جون تو 28 اردیبهشت

 نود بدنیا اومدی و  برکت سعادت رو برای من وبابایی به ارمغان اوردی نی نی خوشکل من خیلی دلم

 می خواد داد بزنم و از ته دل خدا رو شکر کنم ...وقتی بهم لبخند می زنی انگاری کل دنیا رو بهم

دادن و من از خوشحالی گریه می کنم اره گریه اخه خیلی دوستت دارم ...وقتی می خوابی من

وبابایی اروم نگات می کنیم و از دور می بوسیمت تا مبادا بیدار بشی ...

ما تصمیم داریم تمام خاطرات تو رو بنویسیم تا وقتی که بزرگ شدی بخونی... 

صفحات زندگی آدما تا یه جایی سفیده... بدون هیچ حرفی وکلمه ای... درست مثل کاغذ سفیدی

میمونه که جلوت روی میز میذاری،وساعت ها بهش خیره میشی تا بالاخره داستانتو شروع

میکنی...... مهم نیست که کی مینویسی..... و چقدر مینویسی.... مهم اینکه بالاخره بنویسی....

وچه خوشـبختن آدمـایی که صفـحات زندگیــشون خیلی زود...از کلـمات پر میشه...

! 19/02/90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه
24 دی 90 18:43
سلام واي چقدر نازي شدي عمه